دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

دوشنبه 11 تیر 1397
تعداد بازدید: 24
تعداد نظرات: 0

برند یا تجربه برندسازی شده

 برند یا تجربه برندسازی شده؟
آیا باید «تجربه مشتری برند» وجود داشته باشد یا یک «تجربه مشتری برندسازی شده؟» آیا بین این دو تفاوتی وجود دارد؟

تجربه مشتری برند یعنی جایی که ماهیت، وعده، ارزش‌ها و همه آن چیزی که به برند مرتبط است، از طریق تجربه مشتری، جان می‌گیرند. برند انتظارات مشتری را برای تجربه کردن تعیین می‌کند. سپس تجربه مشتری بر اساس این انتظارات از طریق یک چارچوب طراحی هدفمند و هدایت‌شده ارائه می‌شود، به‌طوری که انتظاراتی که مشتری با آن مواجه است، برای برند واقعی باشد. مثالی که در اینجا می‌توان مطرح کرد، فروشگاه‌های لوکس «جان لویس»

(John Lewis) است که تجربه مشتری آن با ارزش‌های برند «ارزش و خدمات کیفی» همگام است.  «تجربه مشتری برندسازی شده» یک قدم فراتر می‌رود و خود تجربه را منحصر‌به‌فرد و شناخت‌پذیر می‌کند. تجربه مشتری به منبعی برای تمایز رقابتی تبدیل می‌شود. مثالی که در این زمینه می‌توان زد شرکت خرده‌فروشی لوازم آرایشی «لاش» (Lush) است که ارزش هسته‌ای برند آن، یعنی «دست‌ساز» بودن از طریق تجربه حسی و فیزیکی، ارتقا پیدا می‌کند. در فروشگاه‌های لاش، مشتریان تشویق می‌شوند محصولاتی را که می‌خواهند بردارند و بو و لمس کنند. کارکنان فروشگاه نحوه کار محصولات را عملی نشان می‌دهند و همه اینها به خاطر جایگاه‌‌یابی طبیعی و ساده آنها در بازار است.  برای برخی سازمان‌ها، تجربه مشتری برند مناسب است و برای برخی دیگر، لازم است تجربه مشتری برندسازی شده ارائه شود. همه اینها به فضا، بازار و قدرت خود برند بستگی دارد. سطح سینرژی بین برند و تجربه مشتری هر چه‌قدر باشد، آن تجربه واقعیت برند را نشان می‌دهد.

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3407924-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت