دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

مشاور CRM

 مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری CRM عبارت است از مجموعه گام‏ هایی که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداری و بهينه‌ سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته می ‏شود. CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management  به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است.
 
ایده اصلی CRM کمک به بنگاه ها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن دیدی بهتر نسبت به رفتارهای مشتریان، رقبا و بازار است. در صورتی که یک سیستم CRM بتواند مطابق ایده آل عمل کند، سازمان قادر خواهد بود:
به مدیران ارشد در تصمیم‌ گیری‌ های کلان شرکت کمک کند
دانش مشتری را در سازمان ایجاد کند
فرصت‏ های بازاریابی و فروش افزايش می‌یابد
کارمندان فروش را در عقد سریعتر قراردادهای فروش یاری دهد
فرایندهای فروش و بازاریابی را تسهیل کند
بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری را افزایش دهد
مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند
گردش مالی مشتریان خود را افزایش دهد
پاسخگویی سريع‌ تری به درخواست‏ های مشتريان داشته باشد
دريافت بازخورد از مشتری دقیق تر انجام می شود و در نتیجه توسعه خدمات و محصولات جاری شرکت سریعتر انجام ‌می‌شود.
هزينه ‏های تبلیغاتی را کاهش دهد
ارایه محصولات جنبی موثرتر خواهد بود
شناخت عميق‌تری نسبت به مشتري ایجاد می‌شود

آموزش بازاریابی آموزش فروش


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات