دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

عارضه یابی منابع انسانی عارضه یابی فروش عارضه یابی بازاریابی

 

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است. شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت در حال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing  بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

توضیحات برگزاری دوره دیجیتال
دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت کاربردی و Case Study برگزار می شود. مخاطبان دوره Digital Marketing با جدید ترین ابزار های بازاریابی و تبلیغات آنلاین آشنا می شوند. یکی از مهمترین ویژگی های دوره دیجیتال مارکتینگ ، حضور اساتید با تجربه و دارای سابقه کار اجرایی حرفه ای است که به افزایش بهره وری و سهولت روند آموزش کمک زیادی می کند. دوره Digital Marketing به شکل کارگاهی برگزار می شود. در این دوره نمونه های موفق و ناموفق ایرانی مطرح و آنالیز خواهد شد.

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ
مبانی بازاریابی دیجیتال
تبلیغات در شبکه های اجتماعی (Social Marketing)
ایمیل مارکتینگ و خبرنامه (Email Marketing & Newsletter)
تبلیغات گوگل (Google AdWords)
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
تدوین کمپین تبلیغاتی آنلاین
کانتنت مارکتینگ و افزایش بازدید سایت (Content Marketing & SEO)
موبایل ادز (Mobile Ads)
چند ویژگی مهم استفاده از بازاریابی آنلاین
سرعت در انتشار پیام یا تبلیغ
دسترسی آسان و قابلیت تغییر محتوا
گستردگی فضای تبلیغات و ارتباط با اقشار مختلف
سنجش و آنالیز عملکرد
زود بازده بودن نسبت به تبلیغات سنتی
قابلیت برقراری ارتباط مستقیم با مشتری
کاهش هزینه های تبلیغات
ابزار های تبلیغات آنلاین
ایمیل مارکتینگ ( Email-Marketing )
بازاریابی محتوایی( content Marketing)
تبلیغات گوگل(Google AdWords)
شبکه های اجتماعی( Social Networks)
تجزیه و تحلیل توسط گوگل( Google Analytics )
تبلیغات موبایل ( Mobile Ads )
تبلیغات اپلیکیشنی ( APP Ads )
تبلیغات کلیکی( Click Advertising )
اگر می خواهید از بازاریابی دیجیتال یا آنلاین استفاده کنید می بایست یک سری مسائل مهم را در نظر گرفته و زیرساخت های آن را آماده کنید. محتوای سایت و تبلیغ شما باید به بهترین شکل نگارش شده باشد. از تصویر و Info graphics  و مدیا در سایت خود استفاده کنید. SEO سایت شما باید در حد معمولی یا خوب باشد تا بتوانید در جست و جو کاربران معرفی شوید. وب سایت شرکت شما باید قالب و ابزارهای لازم را داشته باشد. وب سایت شما باید گویا و کامل باشد و مشتری را راهنمایی کند. اگر نرم افزار موبایل یا اپلیکیشن دارید باید به بهترین شکل طراحی شده باشد. راه های برقراری ارتباط با شرکت را ساده کنید. در تبلیغات علاوه بر اطلاع رسانی برای خرید یا فراخوان، ازمحتوای مفید هم استفاده کنید. اگر از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید باید بدانید که از چه راه هایی و چگونه با مخاطبتان در ارتباط باشید به صورتی که آن را آزار ندهید.

 

آموزش بازاریابی آموزش فروش


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات