دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی

از آنجا که امر بازاریابی و فروش در زنجیره، از تولید تا مصرف  یک سازمان، نقش بسزایی ایفا می کند. از این رو داشتن نیروهای ماهر و آگاه از اصول بازاریابی از الزامات سازمان برای انجام امور بازار (marketing  ) می باشد. این تبهر بدست نمی آید مگر با آموزش همراه پرورش یافتن نیروی مورد نظر و عملکرد درست در امر بازایابی.

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی

 امروزه بهره بردن از دانش و توانایی نیروهای ماهر و کارآمد کمک شایانی به توسعه هر صنعتی در جهان نموده است. دستیابی به این امر نیازمند شناسایی و تحقیق و بررسی و همچنین کشف دارایی های نامشهود افراد می باشد.

با توجه به فعالیت مدیران محترم در امر تولید کالا و خدمات در زمینه های مختلف، آمادگی داریم تا بازاریابان شما را برای یافتن بازار هدف مورد نیاز آموزش داده و نیروهای ماهر و کارآمد در زمینه بازاریابی را برای کیفیت مطلوب بازاریابی کالا و خدمات شما و داشتن مشتریان وفادار و سودآور آماده نماییم. این آموزشها چکیده ای از منابع معتبر و دانش اساتید این امر و همچنین تجربه وزین چند سال تلاش و همت و تحقیق خودمان بوده و امیدواریم بتوانیم گام موثری در پیشبرد اهداف سازمان شما در بخش بازار یابی برداریم.

 
1-ارائه محصولات و بسته های  آموزشی 
2-برگزاری کارگاه های آموزشی و  دوره های کوتاه مدت مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
3-مشاوره اختصاصی متناسب با کسب و کار شما

 

  سرفصل دوره اصول بازاریابی

-          بازاریابی چیست ؟

-          استراتژی چیست ؟

-          وضعیت و شرایط دردوران بحران

-          چقدر براي این تغییر، از قبل آماده بودیم یا آماده شده ایم؟

-          ارتباط بازاریابی با مشاغل

-          بازاریابی کلان :

-          ارتباط بازاریابی با زندگی روزانه

-          ارتباط بازاریابی با توسعه کشورها

-          تعریف بازاریابی

-          فرآیند مارکتینگ :

-          سیر تحول دانش مارکتینک

-          نگرش استراتژیک

-          استراتژی یعنی چه ؟

-          تفوق وجه ارتباطی مارکتینگ بر وجه معاملی آن

-          دوران بازاریابی

-          دوران بازاریابی سنتی

-          بازاریابی نوگرا و مدرن

-          بازاریابی پست مدرن یا فرا نوگرا

-          بازاریابی رجعت یا پست مدرن:

-          بازاریابی واکنشی:

-          بازاریابی پیش بین:

-          بازاریابی الگوساز:

-          اجزا تشکیل دهنده بازاریابی

-          بازارشناسی

-          بازار را بشناسیم که چه؟

-          بازار داری:

-          بازار گرایی

-          بازارگردانی

-          بازار سنجی

-          بازار گردی

-          بازار گرمی

-          بازارسازی

-          چرا تقسیم بندی می کنیم

-          تقسیم بندی بازار

-          بازاریابی یکنواخت

-          بازاریابی تفکیکی

-          بازاریابی متمرکز

-          بازار هدف

-          مکان یابی

-          ایجاد پایگاه در بازار

-          تخمین اندازه و سهم بازار


مدرس بازاریابی استاد بهزاد حسین عباسی | تلفن تماس مدیرهماهنگی جهت رزرو وقت حمید حسنی 09372202257

 

 

آموزش بازاریابی آموزش فروش


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات