دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

 

آموزش بازاریابی آموزش فروش


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات

مدرس تبلیغات و بازاریابی

 


دوره ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

صنعت تبلیغات در کشور ما، برای آن که از بودجه‏های کلانِ صرف شده، نتایج مثبت و قابل تأملی را بدست آورد، نیازمند کار حرفه‏ای کسانی است که بتوانند بر پایۀ دانش تئوریک و توان عملی- اجرایی خود، مؤثرترین راه حل‏ها را ارائه دهند. جهان امروز، عرصۀ ظهور ارتباطات گسترده‏ای است که روز به روز و با سرعت غیرقابل توصیفی در حال دگرگونی و تکامل بوده و در همۀ عرصه‏های زندگی و کار انسان امروز، نقشی تأثیرگذار و حضوری کارآمد دارد. بی‏تردید، وجود نداشتن آموزش سیستماتیک و تخصصی در زمینۀ بازاریابی و تبلیغات، همچنین بیگانگی بسیاری از دست اندرکاران، با این مفاهیم علمی و تخصصی، یکی از اصلی‏ترین موانع بر سر راه حرفه‏ای شدن تبلیغات در ایران و مهمترین دلیل برای عدم اثربخشی و توفیق شایستۀ این حرفه در کشور ماست. رسالت مدرسه ویژه در برگزاری دوره آموزشی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات » آموزش کسانی است که خواهان بالابردن دانش تخصصی و بهبود قابلیت‏های خود در این حرفه هستند؛ تا بدین‏وسیله، مدیران و کارشناسان شایسته و کارآمدی را به جامعۀ تبلیغات کشور تقدیم کند.

بازگشت به فهرست

ساختار دوره و عنوان درس‏ها
ساختار دوره «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» برگرفته از الگوی آموزشی انجمن بین‏المللی تبلیغات (IAA) است که با توجه به نیازها و مشکلات بازار تبلیغات ایران تغییراتی در آن اعمال شده است. به همین ترتیب، محتوا و منابع هر یک از دروس با مقایسه مدل‏های آموزشی مراکز معتبر جهان و نیاز بازار ایران تدوین شده است. با توجه به تجربیات کسب شده در طی این سال ها، این دروس در 4 ترم دسته‏بندی شده، کارگاه‏های عملی و مباحث تکمیلی به آن اضافه شده و برخی از عنوان های درس‏ها، به موضوعات ریزتر تفکیک شده است. 

دروس اصلي ترم اول: 
مبانی و اصول بازاریابی ( 10 جلسه )
Principles of Marketing
مباني و اصول تبليغات (7 جلسه)
Principles of Advertising
تحقيقات كمي و كيفي بازار (8جلسه)
Marketing Research (Quantitative & Qualitative) 
مطالعه رفتار مصرف كننده (4 جلسه)
Consumer Behavior Studies

دروس تكميلي ترم اول:
آشنايي با وا‍ژگان تخصصي تبليغات (6 جلسه) 
Advertising Terminologies
شیوه مهارت‏هاي ارائه (1 جلسه)
Presentation Skills
کارگاه كار گروهي (2جلسه)
Team Building
گزارش و پروپزال نویسی 
Writing Skills (Report & Proposal)

دروس اصلي ترم دوم:
طراحي و برنامه ریزی كمپين تبليغاتي (7 جلسه)
Advertising Campaign Planning 
آشنایی با اصول نوشتن خلاق در تبليغات (6 جلسه)
Introduction to Creative Writing
اصول و مباني ديزاين در تبليغات (10 جلسه)
Principles of Design in Advertising 
مبانی و اصول رسانه ها (5جلسه)
Principles of Media
دروس تكميلي ترم دوم:
کارگاه تفكر استراتژيك (2 جلسه)
Strategic Thinking 
کارگاه طوفان فکری (2 جلسه)
Brain Storming


دروس اصلي ترم سوم:
مبانی و اصول روابط عمومي (8 جلسه)
Principles of Public Relations 
ارتباط‏سازي با برند و هويت سازماني (8 جلسه)
Brand Communications & Corporate Identity


دروس اصلي ترم چهارم:
ارتباطات منسجم بازاريابي (6 جلسه)
Integrated marketing Communications (IMC) 
كارگاه‏هاي عملي طراحی کمپین – پروژه نهایی دوره (حداقل 4 جلسه)
Campaign Planning Workshops – Final Project 
برنامه‏ریزی رسانه ها (6 جلسه)
Media Planning 
دروس و کارگاه‏هایی نظیر «نشانه‏شناسی»، «رسانه‏های نوین»، «شیوه مذاکره با مشتری» از دیگر برنامه‏هایی بوده‏اند که در طی این سه سال در این دوره برگزار شده است.