دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

مدیریت ارتباط با مشتری

ما راه حل های خود را بر پایه نیازهای مشتریان و عارضه یابی های سازمانی و نه بر اساس فروش نرم افزارهای پیچیده ارائه می دهیم. راه حل های ما  بر پایه تلفیقی از آموزش، مهندسی مجدد، طراحی فرآیند، تحلیل سیستم، استاندارد سازی و در نهایت استفاده از نرم افزارهای کاربردی بنا شده است.

ما نتیجه گرا هستیم. از این رو همواره تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب مشتریان تا ماهها و سالها در کنار آن ها می ماند. تنها شرط رضایت مشتری، نتیجه ی مطلوب مشتری است.

 

می توانید از خدمات مشاوره در زمینه های زیر استفاده نمایید:

1- طراحی و پیاده سازی ماژول های مختلف CRM

2- استقرار و اخذ استاندارهای بین المللی در حوزه CRM

3- طراحی و اجرای واحدهای ارتباط بامشتری و VOC

4- تعیین و اندازه گیری حدود و میران رضایت مشتری CSI&CSM

5- ارائه نقشه ی راه در حوزه Webmarketing -CEO/e-marketing

6- تهیه و اجرای Marketing Plan با تمرکز ویژه بروی راهکارهای CRM

7- راه اندازی و هدایت باشگاه مشتریان

8- آموزش های تخصصی  در زمینه CRM ( درون سازمانی، سمینار، کارگاه )

9- ارئه راهکارهای نرم افزاری ( شناسایی، اختصاصی سازی، نصب و راه اندازی نرم افزار)

10- طراحی و راه اندازی وب سایت و پورتال مشتریان

 

v      تدوین و اصلاح دستورالعمل های نگارش نامه های اداری

v      تدوین و اصلاح ادبیات کاتالوگ ها ، وب سایت و نامه های فروش و بازاریابی

v      تعیین و اصلاح فونت سازمانی

v      اصلاحات گرافیکی اوراق اداری ، آرم و لوگو و.... در صورت لزوم

v      آموزش شیوه ی شروع و پایان ، نامه های اداری با ادیبات خاص ویژه کارفرما

v      اصلاح شیوه ی امضای اوراق یا اصلاح امضای فردی مدیران و کارشناسان در صورت امکان

v      آموزش زبان بدن به مدیران ارشد و کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان

v      آموزش شیوه ی مدیریت جلسات برای کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان

v      آموزش شیوه ی پذیرایی از میهمانان در اتاق جلسات

v      تعیین شیوه ی پوشش ، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیرعامل سازمان توسط کارشناسان مدلینگ

v      تعیین یا طراحی شیوه ی پوشش ، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیران و کارشناسان سازمان

v      تعیین یا طراحی شیوه ی آرایش و مدل لباس برای پرسنل خانم

v      اصلاح نور و رنگ دکوراسیون داخل اتاق جلسات ، کانترهای فروش و محل مراجعات مشتری

v      تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی شرکت در نمایشگاه ها به همراه آموزش های لازم.

v      تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی طراحی و ارسال هدایای تبلیغاتی

v      تدوین  دستورالعمل و شیوه نامه ی برگزاری جلسات پایان سال ، جشن ها و همایش ها

 

 

 

همه ما بارها این عبارت را شنیده ایم که قبل از انجام کارها مشورت بکنید و البته این یک توصیه خوب و مفید است که اثرات مثبت زیادی می تواند در پی داشته باشد. اما نکته ای که این روزها ذهن مرا بسیار درگیر کرده است این است که ما معمولا از چه کسانی مشورت می گیریم و آیا این نوع مشاوره ها که اکثرا بدون معیار خاصی ( در انتخاب افراد) صورت می گیرد، لزوما نتایج سودمندی به همراه دارد و یا ممکن است حتی برای ما ضرر هم داشته باشد؟!

اگر دقت کرده باشید اغلب کسانی که ما با آنها در ارتباطیم و از نزدیکان ما محسوب می شوند، بدونِ اینکه خود ما انتخاب کرده باشیم در حلقه ارتباطی ما قرار گرفته اند. شاید شما بگویید که مثلا دوستانتان را خودتان انتخاب می کنید اما در خیلی از موارد حتی انتخاب دوستان هم به این بستگی دارد که در چه محیطی قرار بگیریم تا از بین آنها دوستانمان را انتخاب کنیم. البته اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که با این مورد مخالفید و اعتقاد دارید که اکثر نزدیکانتان را خودتان انتخاب کرده اید باید به شما تبریک بگویم چون همین نکته که ما معمولا وقتمان را با چه کسانی می گذرانیم بسیار اهمیت دارد.

افرادی هستند که وقت زیادی برای آنها می گذاریم اما در نهایت بودن با آنها چیزی به دانش ما اضافه نخواهد کرد. اگر ما بدانیم که هدفمان از ارتباط با هر شخص دقیقا چیست می توانیم زمانی را هم که قرار است با این فرد سپری کنیم  از قبل برنامه ریزی کنیم. در بین این افراد کسانی هستند که ما معمولا برای شروع کارهایمان از آنها مشاوره می گیریم و دیدگاه هایشان بسیار برایمان بااهمیت است. اما آیا واقعا این افراد صلاحیت مشاوره دادن را دارند؟

 

 

 

 


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات